Ablynx

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
timothy v
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Re: Ablynx

Berichtdoor timothy v » 12 Jan 2017 11:40

En mijn gevoel zat terug juist toen ik zei dat dit aandeel omlaag zou gaan vandaag , volgende week koop ik een ferm stukje bij , het zijn echt solden

Bioscience
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Bioscience » 12 Jan 2017 12:25

Als er nu totaal geen belangrijk nieuws naar buiten was gekomen had je gelijk .

In dit geval gisteren na beurs een zeer belangrijk persbericht over de toekomstige kaskraker RSV en een hele mooie presentatie bij JP MORGAN .

Het blijkt dus dat de gemiddelde belegger dit nieuws niet op waarde weet ( of wil) te schatten .
Merck ging gisteren ook als een speer omhoog met nieuws over kankermedicijnen . Laat Ablynx daar nu een hele dikke partnership mee hebben .

Het aandeel zal wel weer op een vreemd moment hard omhoog gaan . Dan zijn er weer die roepen : He waarom gaat het zo hard omhoog , want er is geen nieuws . :lol:
charel01 liked last!

Sjefke Baalmans
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor Sjefke Baalmans » 12 Jan 2017 12:47

Soms heb je te maken met koersreacties die volledig contrair zijn met de verwachting vooraf. Topnieuws wordt vandaag niet gewaardeerd, daar zullen de verkopers een reden toe hebben. Maar op enig moment zal de koers omhoog sprinten.

Wimpie85
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Wimpie85 » 12 Jan 2017 12:48

timothy v schreef:En mijn gevoel zat terug juist toen ik zei dat dit aandeel omlaag zou gaan vandaag , volgende week koop ik een ferm stukje bij , het zijn echt solden

Ja, wreed.... sinds de jaarovergang zijn ze al ferm omhoog gegaan.

Wat waren het toen dan, super-solden?
Pantanirulez liked last!

Gillepils
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Gillepils » 12 Jan 2017 12:54

Wimpie85 schreef:
timothy v schreef:En mijn gevoel zat terug juist toen ik zei dat dit aandeel omlaag zou gaan vandaag , volgende week koop ik een ferm stukje bij , het zijn echt solden

Ja, wreed.... sinds de jaarovergang zijn ze al ferm omhoog gegaan.

Wat waren het toen dan, super-solden?

Misschien was dat al een voorsprong op de verwachte persmededeling van de start van fase 2 voor RSV?

Bioscience
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Bioscience » 12 Jan 2017 12:56

realiteit vandaag . We staan nog ruim 20% lager dan 1 jan 2016 . Dus nog een hoop mensen op veel verlies .

Pantanirulez
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor Pantanirulez » 12 Jan 2017 14:38

Bron:http://www.pharmaceuticaldaily.com/

Ablynx starts Phase IIb RESPIRE study of RSV infections treatment
January 12, 2017 pharmaceuticaldaily 0 Comment Ablynx, RESPIRE, RSV infections
Ablynx has dosed the first patient in the Phase IIb “RESPIRE” dose-ranging efficacy study of ALX-0171, its novel inhaled drug candidate to treat RSV infections.

Topline results from this Phase IIb study of inhaled ALX-0171 are expected in the second half of 2018.

This Phase IIb study is a randomised, double-blind, placebo-controlled, international, multicentre dose-ranging study of three different doses of inhaled ALX-0171 in approximately 180 infants (aged 1-24 months) diagnosed with RSV and hospitalised for a lower respiratory tract infection, explained the company. ALX-0171 will be administered once daily for three consecutive days. The study consists of a sequential dose escalation part, which is expected to enrol approximately 36 infants, followed by a parallel part in which approximately 144 infants will be randomly assigned to one of the three dose groups of inhaled ALX-0171, or placebo.

The primary endpoint of the study is to evaluate the anti-viral effect of treatment measured in nasal swabs. Secondary endpoints include safety, pharmacokinetics, clinical activity with assessment of composite clinical scores such as the Global Severity Score (using data on feeding intolerance, medical interventions, respiratory distress, apnoea, general condition and fever), and time to clinical response (i.e. time needed to achieve adequate oxygen saturation and oral feeding ).

Dr Edwin Moses, CEO of Ablynx, commented: “Ablynx is a pioneer in the development of a specific treatment for RSV infections. The start of this efficacy study in hospitalised infants with a RSV infection is another important step forward. If recruitment goes to plan then the study is expected to be completed in the first half of 2018 with results anticipated by the end of 2018.”

The company noted in its press release that respiratory syncytial virus (RSV) is the most common cause of lower respiratory tract infections and the leading viral cause of severe lower respiratory tract disease in infants and young children worldwide. It is the primary cause of infant hospitalisation and virus associated deaths in infants, with estimated global annual infection and hospitalisation rates of 34 million and 3-4 million respectively. Current treatment of RSV infections is primarily focused on symptomatic relief, hence the need for an effective and specific anti-RSV therapeutic.
Bioscience liked last!

Gillepils
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Gillepils » 12 Jan 2017 14:59

RSV fase 2: topline resultaten verwarcht in 2018

-> hopelijk komen er heel wat press releases met tussentijdse resultaten, kwestie van de boel wat te hypen ;)

timothy v
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor timothy v » 12 Jan 2017 16:29

Heb ze al 2 jaar en toch sta ik in plus , heb gewoon bijgekocht tijdens de koersval van afspringen abbvie

Sjefke Baalmans
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor Sjefke Baalmans » 12 Jan 2017 16:44

timothy v schreef:Heb ze al 2 jaar en toch sta ik in plus , heb gewoon bijgekocht tijdens de koersval van afspringen abbvie

Het slimste jongetje van de klas zullen we maar denken. Dus voor de koersval stond u op verlies, maar daar heb ik u nooit over gehoord.