MdxHealth

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
Rolling Stone 70
Forum actieveling
Forum actieveling

Re: MdxHealth

Berichtdoor Rolling Stone 70 » 11 Jan 2017 09:09

Ik vermoed dat niet iedereen hier even alwetend is zoals u pretendeert te zijn. Die brief of mail laat ik achterwege gezien de volslagen zinloosheid ervan. Het PR gehalte van onze CEO is nul en helaas lijkt hij dat totaal niet te beseffen. Een kleine belegger zal hem dienaangaande niet kunnen overtuigen. Ik vraag me wel af wat de grootaandeelhouders hier van vinden.

Munnybunny
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Munnybunny » 11 Jan 2017 10:05

san schreef:Als ik het heel gebeuren eens af ga van het laatste jaar dan kunnen ze nog wat door zakken. Ze zijn al eens terug gegaan naar 2.8 euro. Ik wacht nog wat af en bij 4 euro neem ik er nog een aantal bij. We zullen zien of ze zo ver terugvallen.

€2,80 nu ook weer niet met de weg die ze al hebben afgelegd om zich in de markt te zetten met hun producten, maar ze zouden het best wel eens kunnen terugzetten naar in de €4,30 de komende paar weken om dan een week of twee vóór de FYR de koers weer aan te trekken in aanloop naar deze cijfers. We hebben het inderdaad al zo vaak gezien met dit aandeel. Zeer spijtig.

Wat kan dit niet aflatend getreiter doen ophouden? Ik blijf erbij en heb het reeds gezegd, t'is wachten op de resultaten van de PASCUAL studie, want dat zet alle deuren open voor betere en meer terugbetaling. Pas dan zal vertrouwen - indien dit nu zou weg zijn - weerkeren en hopelijk ons uit de wurggreep doen geraken van diegene die van dit aandeel zijn kleine pleziertje heeft gemaakt.

mikske
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor mikske » 11 Jan 2017 10:13

Die banaan buigt weer eens heel krom. Ik heb alweer genoeg gezien voor vandaag.

san
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor san » 11 Jan 2017 22:14

Wat gaan ze doen door de uitspraken van Trump? Biotech en farma aandelen staan onder druk.

Rolling Stone 70
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Rolling Stone 70 » 12 Jan 2017 10:32

Deplorabel aandeel. Minstens 60% omzetstijging en koers 10% omlaag na 4 dagen aanhoudend verlies. En het lijkt allesbehalve gedaan te zijn. De combinatie van non communicatie en de verpletterende MM blijkt opnieuw moordend te zijn voor het aandeel. Ik vraag me nog altijd af of zelfs een break-even hier fundamenteel iets zal aan veranderen als die voormelde combinatie ongewijzigd blijft. Twee jaar geleden werd de 5 overschreden alsof het niets was. Nu is dat een ijzeren gordijn dat fanatiek afgeschermd wordt. Als je dan de evolutie bekijkt van de vennootschap de jongste twee jaar besef je pas hoe waanzinnig dit is.

Swift
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Swift » 12 Jan 2017 10:40

Deze ochtend positie sterk uitgebreid. Ik zie ze niet zakken onder de 4,50

Voor 2017eel zal afhangen van de outlook en hoe de kosten zijn geevolueerd en of ze bevestigen break-even te draaien Q4 2017.
PB zouden de koers verder moeten ondersteunen

Voor 2016 reken ik op:
Een omzet van 33 mio (met alle royalties van Exas inbegrepen)
Een EBITDA van -11 mio
De outlook zal vermoedelijk weer eerder conservatief zijn +30 a 50% omzet

Stefan
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Stefan » 12 Jan 2017 11:12

Ook ik ben vandaag ingestapt, met een deel van de winst die ik gemaakt heb bij Thrombogenics. Dit spelletje kan echt niet blijven duren, 2017 en 2018 worden in mijn ogen heel belangrijke jaren. Break-even + eventueel winst maken moet toch zorgen voor een andere wending in het koersverloop, geen twijfel mogelijk!
Biolase ($0.44)
Opgen ($0,26)
Thrombogenics (€3,32)

san
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor san » 12 Jan 2017 15:21

Stefan schreef:Ook ik ben vandaag ingestapt, met een deel van de winst die ik gemaakt heb bij Thrombogenics. Dit spelletje kan echt niet blijven duren, 2017 en 2018 worden in mijn ogen heel belangrijke jaren. Break-even + eventueel winst maken moet toch zorgen voor een andere wending in het koersverloop, geen twijfel mogelijk!
Een nieuwe kapitaalverhoging is niet uitgesloten indien ze winst zouden maken. Eeen stukje uit het artikel "50 miljoen grijpgrage handjes":
Het is al de tiende kapitaalverhoging sinds de beursgang in 2006. ‘Maar we zijn op weg naar een break-even’, zegt hij. ‘Eind 2017 of begin 2018 zou het zover moeten zijn.’
Of dat betekent dat het bedrijf nooit meer bij de aandeelhouders moet aankloppen, is niet duidelijk. Als MDxHealth zijn expansie wil voortzetten en wil blijven investeren in onderzoek en ontwikkeling, in productlanceringen en misschien zelfs overnames, dan volstaat louter een break-even niet.
Professionele biotechbeleggers zijn dat wel gewoon. Biotechbedrijven slorpen nu eenmaal een massa geld op eer ze op eigen benen kunnen staan.
Voor particuliere beleggers, die aan de kant worden geschoven bij snelle kapitaalverhogingen via een private plaatsing betekent dat evenwel een constante verwatering. Sinds de beursgang in 2006 is het aantal aandelen gestegen van 10 miljoen tot net geen 50 miljoen. Dat zijn 40 miljoen extra grijpgrage handjes die, als het zover is, in de winst willen delen.
charel01 liked last!

Gillepils
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Gillepils » 12 Jan 2017 15:25

san schreef:
Stefan schreef:Ook ik ben vandaag ingestapt, met een deel van de winst die ik gemaakt heb bij Thrombogenics. Dit spelletje kan echt niet blijven duren, 2017 en 2018 worden in mijn ogen heel belangrijke jaren. Break-even + eventueel winst maken moet toch zorgen voor een andere wending in het koersverloop, geen twijfel mogelijk!
Een nieuwe kapitaalverhoging is niet uitgesloten indien ze winst zouden maken. Eeen stukje uit het artikel "50 miljoen grijpgrage handjes":
Het is al de tiende kapitaalverhoging sinds de beursgang in 2006. ‘Maar we zijn op weg naar een break-even’, zegt hij. ‘Eind 2017 of begin 2018 zou het zover moeten zijn.’
Of dat betekent dat het bedrijf nooit meer bij de aandeelhouders moet aankloppen, is niet duidelijk. Als MDxHealth zijn expansie wil voortzetten en wil blijven investeren in onderzoek en ontwikkeling, in productlanceringen en misschien zelfs overnames, dan volstaat louter een break-even niet.
Professionele biotechbeleggers zijn dat wel gewoon. Biotechbedrijven slorpen nu eenmaal een massa geld op eer ze op eigen benen kunnen staan.
Voor particuliere beleggers, die aan de kant worden geschoven bij snelle kapitaalverhogingen via een private plaatsing betekent dat evenwel een constante verwatering. Sinds de beursgang in 2006 is het aantal aandelen gestegen van 10 miljoen tot net geen 50 miljoen. Dat zijn 40 miljoen extra grijpgrage handjes die, als het zover is, in de winst willen delen.

Dus beter nog wat wachten voor opnieuw aandelen in te slaan?

Brammeke
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Brammeke » 12 Jan 2017 15:27

Vandaag met volle vertrouwen bijgekocht aan 4,55.