Nieuws en ervaringen over Binck bank

Deel hier vragen en ervaringen over verschillende banken / brokers, zoals klachten en tarieven
Plaats reactie
Jerver
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 10

Re: Nieuws en ervaringen over Binck bank

Berichtdoor Jerver » 24 Feb 2017 10:03

Beste,

Ik ben van plan om binnenkort de eerste stappen te zetten en een aantal aandelen te kopen. Hiervoor kom ik uit op Binckbank. Ik weet dat [autolink=http://beursig.com/gratis-lynx-informatiepakket/]Lynx[/autolink] en DeGiro bv goedkoper zijn, maar naar ik begrijp minder voor de beginnende belegger. Enige Intuïtiviteit wordt geapprecieëerd

Iemand geïnterresseerd om mij aan te dragen en de 100€ gratis transactiekosten op te strijken?
https://www.binck.be/introductie-aanbod
Geef hier gerust een seintje, of stuur mij een bericht voor coördinaten.

Vriendelijke groet
J
TimeIsMoney liked last!

TimeIsMoney
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 39

Berichtdoor TimeIsMoney » 24 Feb 2017 10:40

Jerver schreef:Beste,

Ik ben van plan om binnenkort de eerste stappen te zetten en een aantal aandelen te kopen. Hiervoor kom ik uit op Binckbank. Ik weet dat [autolink=http://beursig.com/gratis-lynx-informatiepakket/]Lynx[/autolink] en De Giro bv goedkoper zijn, maar naar ik begrijp minder voor de beginnende belegger. Enige Intuïtiviteit wordt geapprecieëerd

Iemand geïnterresseerd om mij aan te dragen en de 100€ gratis transactiekosten op te strijken?
https://www.binck.be/introductie-aanbod
Geef hier gerust een seintje, of stuur mij een bericht voor coördinaten.

Vriendelijke groet
J

Hey Jerver

Wil je wel aandragen bij BinckBank en de 100€ gratis transactiekosten op te strijken.

Vriendelijke groeten
TimeIsMoney

TimeIsMoney
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 39

Berichtdoor TimeIsMoney » 24 Feb 2017 11:33

@ Jerver

Heb het gevoel dat mijn PB niet verzonden geraakt naar jou, het blijft in de postvak UIT zitten. Probeer anders dit even

PiHe
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 0

Berichtdoor PiHe » 09 Mar 2017 09:23

Voor mij een beetje hetzelfde verhaal als jerver, heb wel het idee dat ik geen pb kan sturen. Zet aub je mailadres er even bij, dan neem ik contact op.

RestUnknown
Forum newbie
Forum newbie

Berichtdoor RestUnknown » 04 Aug 2017 20:49

Ik ben al een tijdje bij BinckBank maar heb er de laatste jaren eigenlijk nooit aandelen gekocht. Gezien een financiële meevaller wil ik er terug mee beginnen, maar aandelen en financiële producten interesseren me eerlijk gezegd bitter weinig.

Sinds kort voorziet BinckBank blijkbaar in de mogelijkheid om je geld te laten beleggen.

Mijn vraag is of iemand hier al ervaring mee heeft en over het algemeen of BinckBank nog de beste broker is of ik ergens anders beter ben?

Nog een bijvraagje om toch wat 'zelf' te beleggen: zijn er magazines waarop ik me kan abonneren die tips geven over bepaalde aandelen en waarvan de tips meestal ook correct zijn?

En hier zal wrs veel verschillende antwoorden op komen, maar is het nu een slechte moment om met aandelen te beginnen omdat alles zo hoog staat?

Bedankt!

Lotus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 384

Berichtdoor Lotus » 05 Aug 2017 16:04

Binck is volgens mij nog steeds het meest compleet. Lijkt mij een goede keuze voor wie weer begint met beleggen. Wat betreft laten beleggen zit er altijd een kostenplaatje aan vast. Of de rendementen dan ook beter zijn dan de doorgewinterde beleggers hier weet ik niet. Soms zie ik rendementen langskomen die mijns inziens Binck niet kan overtreffen. Tips zie vaak of bijna altijd goed zijn zullen denk ik spaarzaam zijn. Beter het geld ergens anders in steken dan dure abonnementen.
13jorn liked last!

RestUnknown
Forum newbie
Forum newbie

Berichtdoor RestUnknown » 08 Aug 2017 17:43

Lotus schreef:Binck is volgens mij nog steeds het meest compleet. Lijkt mij een goede keuze voor wie weer begint met beleggen. Wat betreft laten beleggen zit er altijd een kostenplaatje aan vast. Of de rendementen dan ook beter zijn dan de doorgewinterde beleggers hier weet ik niet. Soms zie ik rendementen langskomen die mijns inziens Binck niet kan overtreffen. Tips zie vaak of bijna altijd goed zijn zullen denk ik spaarzaam zijn. Beter het geld ergens anders in steken dan dure abonnementen.

Oke, kan je me misschien richting boeken sturen die ik kan lezen (die niet te complex zijn of te lang) om toch een betere kennis van de beurs te hebben dan een gewone sterveling en die ik kan implementeren om terug wat aankopen te doen?

Lotus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 384

Berichtdoor Lotus » 09 Aug 2017 20:56

Er staan een aantal boeken opgesomd op deze website: http://beursig.com/beleggingsboeken/ Beleggen voor dummies was volgens mij het eerste boek dat ik las dat met aandelen te maken heeft. Nogal kort en de basis en niet te moeilijk om te begrijpen. Iedereen belegger en the intelligent investor vond ik ook de moeite.

zwartkater
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 151

Berichtdoor zwartkater » 28 Aug 2017 13:38

Zijn er hier mensen die ervaring of bevindingen hebben met het laten beleggen door Binck bank?

Wimpie85
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 193

Berichtdoor Wimpie85 » 11 Okt 2017 13:26

Binck laat beleggers profiteren van uitlenen

Artikel: https://www.iex.nl/Nieuws/ANP-111017-07 ... lenen.aspx