Plus 500 doet moeilijk met geld uitbetalen

Deel hier vragen en ervaringen over verschillende banken / brokers, zoals klachten en tarieven
Plaats reactie
mark1987
Forum newbie
Forum newbie

Plus 500 doet moeilijk met geld uitbetalen

Berichtdoor mark1987 » 01 Jan 2017 18:08

Hallo, ik heb afgelopen week 10000 euro laten uitcashen bij plus500. Nu komen ze via email steeds met vage antwoorden dat ze mijn account moeten controleren enzovoorts.

Ik heb alles al maanden terug geupload en dat is allemaal goedgekeurd.
Iemand een idee waarom ze niet gewoon overmaken?

Hoor vaker verhalen over ze dat ze geld niet uitcashen.

Is eventueel een advocaat inschakelen een optie mochten ze niet uitbetalen?

koenvhaver
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Re: Plus 500 doet moeilijk met geld uitbetalen

Berichtdoor koenvhaver » 02 Jan 2017 12:31

Hey,

Internet staat vol van de verhalen over problemen bij plus500. Dat je de waarschuwingen in de wind slaat en toch handelt doet er nu niet toe want als ze moeten uitbetalen moeten ze dit ook doen. Ik lees echter ook dat de problemen zich voordoen als je niet handelt volgens hun voorwaarden zoals scalpen dat verboden is of de bonussen teveel willen binnenrijven. In Belgie kunnen we zelfs niet handelen via plus500 wat op zich al veelbetekenend is hoe gevaarlijk dit is.
Alleszins kan ik je niet helpen en een advocaat ook niet vrees is.

Beheerder
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Beheerder » 02 Jan 2017 12:48

Ik zou de AFM (wanneer u in Nederland woont) of de FSMA (wanneer u in België woont) op de hoogte brengen. Deze praktijken zijn onder andere de redenen dat CFD brokers strenger worden aangepakt en het internet staat al vol waarschuwingen en de risico's, zie ook: http://beursig.com/2016/12/14/cfd-broke ... tegenslag/

Misschien helpt het om ze ook te laten weten dat u anders uw verhaal openbaar gaat maken op diverse fora (wat u nu al deels heeft gedaan). Succes in ieder geval en ik ben benieuwd hoe zij dit gaan oplossen.
Voor vragen of informatie kunt u rechts bovenaan de pagina op contact klikken

charel01
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor charel01 » 02 Jan 2017 14:46

:roll: :roll: :roll:
Aandelenport: Geen zaken mee. Ik meld geen aan- en verkopen meer. Men vindt het toch altijd nodig om commentaar te leveren.