Opletten met EZtrader!

Deel hier vragen en ervaringen over verschillende banken / brokers, zoals klachten en tarieven
Plaats reactie
Frederikje
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 0

Re: Opletten met EZtrader!

Berichtdoor Frederikje » 27 Nov 2014 21:11

Ik heb nog niks anders dan negatieve berichten over EZ gehoord....

Hanskazanski
Forum newbie
Forum newbie

Berichtdoor Hanskazanski » 02 Jan 2015 13:06

.........................
Laatst gewijzigd door Hanskazanski op 02 Jan 2015 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Hanskazanski
Forum newbie
Forum newbie

Berichtdoor Hanskazanski » 02 Jan 2015 13:09

GinTonic schreef:Ik heb zojuist een mail terug gekregen van eztrader waarin zij vertelde dat ik geen zorgen hoef te maken en dat de reden puur bureaucratisch is , en dat ze verwachten dat het probleem snel opgelost is.

Klopt.
Ze hebben zo te lezen op de site van Cysec weer hun licentie terug.

Erik_M15
Forum newbie
Forum newbie

Berichtdoor Erik_M15 » 03 Mar 2015 14:47

Het is van uit alle kanten opletten geblazen met EZtrader! Ik ken vanuit zowel de klanten als partners (online media) slechte verhalen over deze organisatie.

Maar eerlijk gezegd zit het risico niet alleen bij EZtrader. Binaire opties is an sich al een risky business. Je kan wel zeggen dat je moet kijken naar trends en voorzichtig moet beginnen met traden. Maar er is geen enkele garantie dat je voorspelling klopt.

Ik heb met demo accounts tientallen trades geplaatst. Soms winst, soms verlies. Onderaan de streep schiet je er niet zoveel mee op. Dus ik kreeg er niet echt vertrouwen van om een echt account te openen en eigen geld te storten.

Maar ik bleef gefascineerd door de mogelijkheden van binaire opties. Toen ging ik op zoek naar de beste brokers met de beste deals. Zo laag mogelijke storting, aantrekkelijke bonus, hoge winstpercentages, veel opties en goede support.

Na een zoektocht kwam ik uit bij een partij die Cashback aanbiedt. Je opent een account bij een broker via hun site, plaatst een storting en krijgt deze volledig terug. Met andere woorden: 0% risico met binaire opties. Ook al verlies je de hele storting, zij betalen alles terug.

Ik moest hier wel een paar weken op wachten, maar ik kreeg inderdaad mijn storting van €200 volledig terug. Zoek maar eens op [edit]. Het proberen waard voor als je toch wilt beginnen met binaire opties, alleen dan zonder onnodige risico's!

[MODBREAK: bericht is deels gewijzigd vanwege sluikreclame, als de genoemde organisatie wil adverteren dan kan er met ons contact worden opgenomen]

Tiger
Forum newbie
Forum newbie

Berichtdoor Tiger » 13 Jun 2015 20:18

Ez trader hanteert zijn eigen prijzen, de grafieken eorden gemanipuleert en als je winst zou boeken dan gooien ze een bonus erbovenop omdat je daardoor weer aan een aantal xtra voorwaardes moet gaan voldoen als je het geld gestort wil hebben, ik heb voldoende beeldmateriaal om te bewijzen dat het waar is, bovendien heb ik een lijst van medetraders die dezelfde ervaring hebben...nog bedankt Denise accountmanager vd EZtrader voor de adressen
Grt v Ruud

Zacharias
Forum newbie
Forum newbie

Berichtdoor Zacharias » 23 Jun 2015 19:45

Hanskazanski schreef:
GinTonic schreef:Ik heb zojuist een mail terug gekregen van eztrader waarin zij vertelde dat ik geen zorgen hoef te maken en dat de reden puur bureaucratisch is , en dat ze verwachten dat het probleem snel opgelost is.

Klopt.
Ze hebben zo te lezen op de site van Cysec weer hun licentie terug.

Dat zegt wel wat, als een bepaalde broker niet legitiem was geweest dan was de stekker er allang uitgetrokken.
Kwam deze site via google tegen, en heb eind vorig jaar al mijn geld uitbetaald gekregen via eztrader na een half jaar traden waar ik op de langere termijn een leuk slaatje eruit heb geslagen en zit weer te twijfelen om te storten, maar of het eztrader of een ander broker wordt daar zit ik nog even in dubio.
Zoveel verschillende brokers en online word je doodgegooid met aanbiedingen en slechte negatieve gepraat over elkaar.
Gebeurd hier ook niet anders.

raymondscholten
Forum newbie
Forum newbie

Berichtdoor raymondscholten » 17 Okt 2015 14:01

[MODBREAK: Bericht verwijderd, forumgebruiker heeft belangen met de website waarnaar verwezen is en dit is (indirect) reclame maken]