Presidentsverkiezingen VS 2016

Algemene en actuele onderwerpen kunnen hier worden geplaatst
Gesloten

Voor wie zou jij stemmen mocht je kunnen?

Jeb Bush
0
Geen stemmen
Hillary Clinton
16
25%
Ted Cruz
0
Geen stemmen
Marco Rubio
4
6%
Bernie Sanders
23
37%
Donald Trump
20
32%

Totaal aantal stemmen: 63

Lotus
Forum veteraan
Forum veteraan

Re: Presidentsverkiezingen VS 2016

Berichtdoor Lotus » 22 Dec 2016 23:43

Clinton heeft bij de verkiezingen ongeveer 2,9 miljoen meer stemmen gekregen danTrump. Het kiessysteem is daar dus te afhankelijk van alles of niets krijgen (kiesmannen) per staat en dan kun je als winnaar in absolute cijfers toch het presidentschap verliezen.

Verder vandaag nog een oproep van Trump dat Amerika meer nucleaire wapens moet toevoegen aan hun arsenaal.

Beheerder
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Beheerder » 09 Jan 2017 19:30

President onwaardig, of zou het na de inauguratie verbeteren?

Zie deze tweet:

Trump.jpg
U kunt de afbeeldingen in deze bijlage niet bekijken, registreer hier en bekijk de bijlage.
Voor vragen of informatie kunt u rechts bovenaan de pagina op contact klikken

wannesax
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor wannesax » 09 Jan 2017 19:48

Beheerder schreef:President onwaardig, of zou het na de inauguratie verbeteren?

Zie deze tweet:

Trump.jpg
U kunt de afbeeldingen in deze bijlage niet bekijken, registreer hier en bekijk de bijlage.
Wa bringet op te schuiflen ast piëird nie wil ziëken

jan64
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor jan64 » 11 Jan 2017 22:24

Heb vandaag zijn (lang verwachte) persconferentie gezien....WAT EEN WINDBUIL!!!!
Gaat dat BELACHELIJK MANNEKE amerika terug "great" maken? Ik dacht het NIET...
De Trump-bel zal vanaf nu wel beginnen leeglopen........
ps; hij heeft de cement voor de mexicaanse muur al besteld $!$%//& en hij gaat de factuur naar de mexicaanse regering sturen???? :lol:
bulls make money, bears make money, pigs get slaughtered

Beheerder
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Beheerder » 11 Jan 2017 23:06

Er zouden video's zijn van Trump die in het verleden in een presidentiële suite in Moskou door prostituees werd ondergepl... :o als dat zou uitkomen en zeker na het ontkennen vandaag dan is het over en uit met de geloofwaardigheid zover hij die nog had. Hoe hij tijdens de persconferentie ook een journalist van CNN afbekte is een staatshoofd onwaardig, iemand moet hem tot de orde gaan roepen anders gaat dit niet goed.
Voor vragen of informatie kunt u rechts bovenaan de pagina op contact klikken

ex-stoploss
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor ex-stoploss » 12 Jan 2017 01:33

In vergelijking met Jessica Alba vind ik Meryl Streep ook een overgewaardeerde actrice zulle

sharky
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor sharky » 12 Jan 2017 09:02

Beheerder schreef:Er zouden video's zijn van Trump die in het verleden in een presidentiële suite in Moskou door prostituees werd ondergepl... :o als dat zou uitkomen en zeker na het ontkennen vandaag dan is het over en uit met de geloofwaardigheid zover hij die nog had. Hoe hij tijdens de persconferentie ook een journalist van CNN afbekte is een staatshoofd onwaardig, iemand moet hem tot de orde gaan roepen anders gaat dit niet goed.

Ik denk dat een deel van de amerikanen die voor hem hebben gestemd zich al hebben af gevraagd voor wat voor een idioot ze eigenlijk hebben gestemd.Die vent is een en al bluf en smijt er de ene kemel na de andere uit en is er nog onbeschoft bij op de koop toe.
Toch lijkt soms dat bepaalde uitspraken bij sommige bedrijven toch wat angst opwekt en ze eerder toch maar kiezen om in de US te blijven.Blijkbaar heeft zulke peptalk toch iet of wat effect .
Vraag me wel af hoe hij die jaren als president zal waar maken.
Ageas,Total,ING,Aegon ,,Ahold,Colruyt

sharky
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor sharky » 12 Jan 2017 16:49

Begint ook al goed .Moet straks aan treden en er hangt al terug zweem van bepaalde toestanden boven zijn hoofd al dan niet volledig waar maar waar rook is is dikwijls vuur.Denk dat we nog een en ander met die pipo zullen mee maken .Denk dat zelfs pak van de Republikeinen van de ouwe garde zich afvragen hoe is dit mogelijk en al dikwijls even de wenkbrauwen zullen gefronst hebben.
Ageas,Total,ING,Aegon ,,Ahold,Colruyt

jan64
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor jan64 » 12 Jan 2017 17:26

´t is ne gestampten boer, maar wat meer is, hij is ongelooflijk arrogant en heeft er een handje van aan om mensen te kleineren.
Heb je gezien hoe hij zijn eigen vice-president kleineerde tijdens de persconferentie?
Hij is vooral een zeer gevaarlijk figuur en ik vraag me af dat als hij als zijn eigenste arrogante zelf zo gaat om gaan met Vladímir Vladímirovich Putin, of Xi Jinping, hoelang het duurt eer de relaties totaal verziekt zullen zijn en bij uitbreiding wanneer daar oorlog van komt.....
Ik denk dat we bijna moeten beginnen hopen dat de CIA zijn stekker uittrekt, zoals ik eerder al zei, er zijn precedenten..... :|
bulls make money, bears make money, pigs get slaughtered

wannesax
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor wannesax » 12 Jan 2017 17:57

Van 8 november tot gisteren braken de Amerikaanse indexen record na record.
Mijn PF is er wel bij gevaren.
Na de speech van Trump (m.i. heeft hij het IQ van een walnoot) zou de grote ommekeer wel eens kunnen ingezet zijn.

Wat een eikel ! De mildheid en gematigdheid van zijn overwinningsspeech waren gisteren ver te zoeken.
En dan moet ie nog president worden...

Ik stel voor om op het forum een poll te houden: "tot wanneer blijft Donald Trump president van de VS?".
Want heel lang zie ik deze egotripper niet aanblijven.

http://www.hln.be/hln/nl/10496/Verkiezi ... rden.dhtml
Wa bringet op te schuiflen ast piëird nie wil ziëken