Kardan

Beleggen in aandelen beurs Amsterdam, AEX en AMX index, etc.
Plaats reactie
Christine
Forum verkenner
Forum verkenner

Re: Kardan

Berichtdoor Christine » 21 Mar 2014 10:13

arreno schreef:Opdracht voor dochterbedrijf Kardan

AMSTERDAM (AFN) - Tahal, de projectorganisatie van Kardan, heeft een grote infrastructuuropdracht gekregen van een klant in een Oost-Europees land ter waarde van 62 miljoen euro. Dat maakte Kardan donderdag bekend.
Het gaat om het managen van een deel van een groot landbouwontwikkelingsproject.

De looptijd is naar verwachting 4 jaar en kan telkens met een jaar worden verlengd, voor extra betaling. Kardan maakte geen details bekend over de identiteit van de klant en het land waarin het project plaatsvindt.

Koers 25% gestegen

Leuk je hier ook tegen te komen Arreno.
Wat verwacht je van Kardan vandaag?
Ben benieuwd.
Ben gisteren ingestapt.....uitdaging.......

arreno
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor arreno » 21 Mar 2014 10:28

Christine schreef:

AMSTERDAM (AFN) - Tahal, de projectorganisatie van Kardan, heeft een grote infrastructuuropdracht gekregen van een klant in een Oost-Europees land ter waarde van 62 miljoen euro. Dat maakte Kardan donderdag bekend.
Het gaat om het managen van een deel van een groot landbouwontwikkelingsproject.

De looptijd is naar verwachting 4 jaar en kan telkens met een jaar worden verlengd, voor extra betaling. Kardan maakte geen details bekend over de identiteit van de klant en het land waarin het project plaatsvindt.

Koers 25% gestegen

Ben benieuwd.

Hallo Christine
In Tel Aviv is vandaag de beurs gesloten. Amsterdam moet het dus op eigen kracht doen. Je weet natuurlijk nooit, maar ik verwacht niet echt veel spektakel.
Ik had een tijd geleden al een pakket gekocht aan 0.33 omdat er al een hele tijd geen nieuws kwam en bij aandelen als Kardan is er bij nieuws meestal een stijging imo, wat ook uitkwam. Vanmorgen weer bijgekocht aan 0.43. Het is toch een leuke order die ze binnenhaalde. Ik verwacht er meer van. Met de virtuele winst op mijn eerste pakket kan ik een eventuele daling wel hebben. Kardan zit nog steeds in zwaar weer, maar ze hebben redelijk wat tijd om het e.e.a. op orde te brengen.
Het nieuws van gisteren werd in Tel Aviv erg goed ontvangen, daar was het volume 2.37 miljoen stuks tegen 40.555 stuks gemiddeld over de laatste 30 dagen ook in Amsterdam een forse stijging in volume. Ik denk dat er nog wel wat meer in het vat zit
AEX,DAX,DJ short. Goud en Zilver long Imtech Bam ASMI ASML
OTC; ,BLFR,CABN, HPNN,MDLH,,BLFR,LATF,GERS,MDNT,NDEV,GSPI,DSCR,BCCI
WSRA,,AVOP,NXHD,VAPE

Christine
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Christine » 21 Mar 2014 11:27

arreno schreef:
Christine schreef:

Koers 25% gestegen

Ben benieuwd.

Hallo Christine
In Tel Aviv is vandaag de beurs gesloten. Amsterdam moet het dus op eigen kracht doen. Je weet natuurlijk nooit, maar ik verwacht niet echt veel spektakel.
Ik had een tijd geleden al een pakket gekocht aan 0.33 omdat er al een hele tijd geen nieuws kwam en bij aandelen als Kardan is er bij nieuws meestal een stijging imo, wat ook uitkwam. Vanmorgen weer bijgekocht aan 0.43. Het is toch een leuke order die ze binnenhaalde. Ik verwacht er meer van. Met de virtuele winst op mijn eerste pakket kan ik een eventuele daling wel hebben. Kardan zit nog steeds in zwaar weer, maar ze hebben redelijk wat tijd om het e.e.a. op orde te brengen.
Het nieuws van gisteren werd in Tel Aviv erg goed ontvangen, daar was het volume 2.37 miljoen stuks tegen 40.555 stuks gemiddeld over de laatste 30 dagen ook in Amsterdam een forse stijging in volume. Ik denk dat er nog wel wat meer in het vat zit

Beste Arreno,
Dank voor je reactie.
Vandaag idd rustig, zal dan komen doordat de beurs in Israël gesloten is, zoals je zegt.
Ben nu erg aan het twijfelen om ze vandaag te verkopen, gezien er volgende week cijfers bekend gaan worden.
Proberen te kopen en verkopen evt een paar keer op een dag is ook leuk, maar het is lastig om ze allemaal kwijt te kunnen of te kopen de hoeveelheid die je wilt.
Zoals gezegd twijfel ik dus, even rustig denken en dan beslissen.
Maar als je advies hebt is dat natuurlijk welkom!!

Hartelijke groeten,
Christine

MADNESS
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor MADNESS » 27 Mar 2014 08:50

http://www.beursduivel.be/nieuws/264843 ... rdan-.html" onclick="window.open(this.href);return false;

De ommekeer lijkt ingezet, en dat werd tijd ook ... ;)
arreno liked last!
Buy or sell, short or long? One thing is sure, a trader must be strong!

arreno
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor arreno » 27 Mar 2014 08:56

MADNESS schreef:http://www.beursduivel.be/nieuws/2648436/kwartaalwinst-kardan-.html

De ommekeer lijkt ingezet, en dat werd tijd ook ... ;)

Ik denk het ook

file:///C:/Users/arno/Downloads/20140327%20Press%20Release%20Kardan%20-%20Press%20Release%20FY%202013%20(1).pdf
WSRA,,AVOP,NXHD,VAPE

arreno
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor arreno » 27 Mar 2014 08:57

Vorige link lijkt niet te werken, via deze kom je er ook.

http://www.kardan.com/phoenix.zhtml?c=1 ... highlight=" onclick="window.open(this.href);return false;
WSRA,,AVOP,NXHD,VAPE

MADNESS
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor MADNESS » 27 Mar 2014 09:43

M'n voorspelling is dat we eind 2014 terug rond de verdubbeling van de huidige koers noteren 8-).

arreno
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor arreno » 27 Mar 2014 10:02

MADNESS schreef:M'n voorspelling is dat we eind 2014 terug rond de verdubbeling van de huidige koers noteren 8-).

Vandaag al goed op weg naar die verdubbeling. Ik zie dat Pharming flink daalt, vermoedelijk veel overstappers.
WSRA,,AVOP,NXHD,VAPE

MADNESS
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor MADNESS » 27 Mar 2014 14:37

http://www.beurs.nl/nieuws/binnenland/3 ... aal-update" onclick="window.open(this.href);return false;

MADNESS
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor MADNESS » 06 Apr 2014 15:45

Kardan verkoopt pand in Europark Dalian China

ZONDAG 6 APRIL 2014, 12:16 uur

AMSTERDAM (AFN) - Kardan Land China heeft een intentieverklaring getekend voor de verkoop van het pand A2 aan een Chinese investeerder voor circa 39 miljoen euro. Dat maakte Kardan zondag bekend. Het pand maakt deel uit van het zogeheten Europark Dalian-project in China.

Na het tekenen heeft de investeerder, wiens naam niet bekendgemaakt werd, 10 procent van de aankoopsom overgemaakt aan Kardan. Dat geld wordt alleen teruggeboekt als Kardan in gebreke blijft en de definitieve overeenkomst niet kan honoreren.

De verwachting is dat de definitieve overeenkomst in de komende 2 maanden getekend wordt. Op dat moment zal de koper nog eens 60 procent van de koopsom betalen. De resterende 30 procent wordt betaald op het moment dat het pand wordt overgedragen, naar verwachting aan het eind van het derde kwartaal van dit jaar. Kardan Land China steekt de verkoopopbrengst in de verdere ontwikkeling van het Euroland Dalian-project, waarvan de opening wordt voorzien in het vierde kwartaal van dit jaar.

8-)