ASMI

Beleggen in aandelen beurs Amsterdam, AEX en AMX index, etc.
Plaats reactie
arreno
Forum elite
Forum elite

Re: ASMI

Berichtdoor arreno » 06 Jun 2014 07:33

JPMorgan veel groter in ASMI
VRIJDAG 6 JUNI 2014, 07:12 uur | 31 keer gelezen
AMSTERDAM (AFN) - JPMorgan Chase heeft zijn belang in ASM International flink vergroot. Dat bleek vrijdag uit een melding bij de Autoriteit Financiële Markten (AFM).
JPMorgan heeft nu een kapitaalbelang en stemrecht van 14,14 procent. Dat was eerder nog 5,95 procent, zo valt op te maken uit de archieven van de toezichthouder.
Vrijdag bleek ook dat het belang van Norges Bank in ASMI 5,84 procent is. Eerder waren het kapitaalbelang en stemrecht van Norges Bank in ASMI nog 3,56 procent.
Meirito liked last!
AEX,DAX,DJ short. Goud en Zilver long Imtech Bam ASMI ASML
OTC; ,BLFR,CABN, HPNN,MDLH,,BLFR,LATF,GERS,MDNT,NDEV,GSPI,DSCR,BCCI
WSRA,,AVOP,NXHD,VAPE

Bannerke
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor Bannerke » 10 Jun 2014 08:14

Belang Norges Bank ASMI weer boven 5 procent

DINSDAG 10 JUNI 2014

AMSTERDAM (AFN) - Norges Bank heeft zijn belang in ASMI weer opgekrikt tot boven 5 procent. Dat blijkt uit een melding bij de Autoriteit Financiële Markten die dinsdag bekendgemaakt werd.
Per 6 juni bedraagt zowel het kapitaalbelang als het stemrecht 5,45 procent. De Noorse bank is zeer actief in de toeleverancier aan de chipindustrie en meldde ook al wijzigingen in de omvang van het belang op 4 en 5 juni. De belangen op die dagen waren respectievelijk 5,84 en 4,48 procent.
Meirito liked last!
Voor dringende vragen of problemen gelieve zich te wenden tot de chat.
Ik ben bereikbaar ts. 6.45u en 7.45u.

Bannerke
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor Bannerke » 17 Jun 2014 07:04

S&P verhoogt rating ASM International

MAANDAG 16 JUNI 2014

FRANKFURT (AFN) - Kredietbeoordelaar Standard & Poor's (S&P) heeft de waardering van ASM International verhoogd naar BB+ van een eerdere BB-beoordeling. Dat maakte S&P maandag bekend.
De verhoging volgt op beter dan verwachte resultaten over 2013 en over het eerste kwartaal van 2014. Bovendien verwacht S&P dat de toeleverancier aan de chipindustrie de winstgevendheid en de kasstroom dit jaar en volgend jaar verder kan verbeteren.
S&P hanteert voor het bedrijf een stabiele outlook, die gebaseerd is op de verwachting dat ASMI vasthoudt aan een conservatieve balans met een sterke cashpositie van ruim 200 miljoen euro en een beperkte schuld.
Voor dringende vragen of problemen gelieve zich te wenden tot de chat.
Ik ben bereikbaar ts. 6.45u en 7.45u.

roefdewoef
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor roefdewoef » 24 Jul 2014 12:44

Sterk kwartaal voor ASMI - Market Talk

AMSTERDAM (Dow Jones)--ASMI (ASM.AE) heeft opnieuw een sterk kwartaal achter de rug, vindt Rabobank. De omzet bij Frond-end van EUR148 miljoen was iets hoger dan verwacht, zegt de analist. De grootste verrassing daarbij was de sterke brutomarge van 42,3%, waarmee het bedrijf bewijst dat het de brutomarge boven de 40% kan houden, ook als de mix wat minder gunstig is. De guidance voor het derde kwartaal vindt Rabo wat voorzichtig. Het advies blijft buy met een koersdoel van EUR37. Donderdag omstreeks 9.35 uur noteert het aandeel 4,9% lager op EUR29,09, terwijl de Midkap met 0,1% daalt. (BTZ)

Jojo
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor Jojo » 02 Aug 2014 16:57

maar jammer genoeg is de koers sterk gedaald :x
Gilead Ageas Genmab ASMI Sphere3D GSK CFEB LBrands Melexis Umicore Euronav Nordex Solvay Grandvision Biocartis AXA Befimmo AHDelh ABInbev TCON ACIU BMW RioTinto

palm section
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor palm section » 02 Aug 2014 17:04

Was toch ergens te verwachten! H1 was idd goed maar voor het vervolg klinkt er toch wat onzekerheid.
Daarom heb ik ook verkocht op €31.28 voor de cijfers, achteraf gezien een mooie zet!
natural resources, blockchain tech, cannabis legalization,

Jojo
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor Jojo » 19 Aug 2014 17:13

mooie stijging voorlopig (is eventjes geleden). Zijn ze (terug) op weg naar de € 30 ? :o
Gilead Ageas Genmab ASMI Sphere3D GSK CFEB LBrands Melexis Umicore Euronav Nordex Solvay Grandvision Biocartis AXA Befimmo AHDelh ABInbev TCON ACIU BMW RioTinto

Meirito
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Meirito » 29 Sep 2014 15:51

Is hier heel stil geworden rond ASMI. Zijn er nog andere leden die het in portefeuille hebben?
Verwacht dat we binnenkort weer 30+ noteren. Afhankelijk van eventueel doorstijgen hierna of niet ga ik beslissen te houden of niet. Zit met een gemiddelde van 26 euro.
In port: Ablynx, Himax Technologies, KBC

roefdewoef
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor roefdewoef » 29 Sep 2014 22:03

Meirito schreef:Is hier heel stil geworden rond ASMI. Zijn er nog andere leden die het in portefeuille hebben?
Verwacht dat we binnenkort weer 30+ noteren. Afhankelijk van eventueel doorstijgen hierna of niet ga ik beslissen te houden of niet. Zit met een gemiddelde van 26 euro.

Ik heb ze ook nog in portefeuille. Ik ben van plan ze nog een hele poos bij te houden. Volgens mij is dit een erg gezond bedrijf die nog steeds niet duur gewaardeerd is en ook met goede vooruitzichten naar de toekomst.
Hoop ook binnenkort 30 en méér en anders uitkijken naar het dividend ;)

Jojo
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor Jojo » 30 Sep 2014 12:10

idem dito hier, ik hou ze bij.