Suez Environnement Company

Beleggen in aandelen beurzen Frankfurt DAX, Londen FTSE 100, Parijs CAC40, etc.
Plaats reactie
Zeus
Forum actieveling
Forum actieveling

Re: Suez Environnement Company

Berichtdoor Zeus » 11 Jan 2018 21:28

TomVC schreef:Ik houd deze nu al een aantal weken in de gaten, het gaat hard naar beneden... grote schuldpositie en stijgende rente als verklaring ?

Ik denk dat het sectorsentiment wat tegenzit na de downgrade van Veolia door Goldman.
Voor beide zijn de waarderingen nogal hoog opgelopen.
In portefeuille: Ablynx, Ahold, C&C Group, Dynavax, EVS Broadcasting, Exmar, Fitbit, Flow Traders, Gazprom, Noble Corp, OCI, PostNL, Publicis, Roularta, Synergy Pharma, Veolia, Yamana Gold

TomVC
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor TomVC » 11 Jan 2018 21:51

ok, thx !

Ik overweeg binnenkort in te stappen, of op zijn minst een eerste put te schrijven.

De integratie van GE Water moet toch een katalysator voor groei zijn - aanwezigheid in groeilanden waar de waterproblematiek toch acuter is. Bovendien mikt het management op aanzienlijke kostensynergiëen.

Veko
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Veko » 12 Jan 2018 16:11

Ik denk ook meer dat het sectorsentiment mee speelt.

Eenmaal de integratie van GE Water Unit op gang getrokken kan worden, zal de schuldenberg wel weer kleiner worden. Ik blijf hard geloven in deze sector; Er zullen alleen maar meer problemen in de wereld komen kwa water en Suez is toch wel sterk geplaatst in alle aspecten om daarop in te spelen
Symrise, Sofina, Ageas, TAG Immo, Ablynx, Abertis, Altamir, Shell, Suez SA, Bayer, Schneider Electric, Barrick, Aalbert, Argen-X, Veolia, Acciona SA, Montea, Aedifica, Brederode, AMG, ABN, Sioen