Suez Environnement Company

Beleggen in aandelen beurzen Frankfurt DAX, Londen FTSE 100, Parijs CAC40, etc.
Plaats reactie
groenen
Forum veteraan
Forum veteraan

Re: Suez Environnement Company

Berichtdoor groenen » 04 Aug 2017 08:57

even terug onder de aandacht brengen.

https://www.suez.com/en/Who-we-are/A-co ... 1-road-map

kierkegaard: al aandeelhouder geworden ondertussen?
Seal the deal & let's boogie

sjos
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor sjos » 04 Aug 2017 10:54

kierkegaard schreef:Ik kom de eenzame poster gezelschap houden :D

Ik volg Suez Environnement maar heb nog geen positie. Vond ze tot nog toe te hoog genoteerd. Ik wacht voor een instap tot de 10-12 regio. Is voor mij vooral een LT-play.

LT-Play klopt. Of misschien toch niet zo LT meer, als je Dan Brown's "Inferno" leest.(Om eens iets anders dan TA's te lezen).
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.

kierkegaard
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor kierkegaard » 10 Aug 2017 08:40

groenen schreef:even terug onder de aandacht brengen.

Neen, wel bijna! Ze zijn eind 2014 en eind 2016 heel dicht bij mijn richtkoers gekomen, maar heb nog niet op de koopdruk gedrukt. Ik blijf wel nog volgen en begin rond de 15 op te bouwen. Ik kijk ook al even naar Veolia.

sjos
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor sjos » 11 Aug 2017 11:20

kierkegaard schreef:
groenen schreef:even terug onder de aandacht brengen.

Neen, wel bijna! Ze zijn eind 2014 en eind 2016 heel dicht bij mijn richtkoers gekomen, maar heb nog niet op de koopdruk gedrukt. Ik blijf wel nog volgen en begin rond de 15 op te bouwen. Ik kijk ook al even naar Veolia.

Veolia haar relatieve schulden liggen beduidend lager dan bij Suez.
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.

Jefkoek
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Jefkoek » 03 Dec 2017 19:57

Uit het artikel "De afvoerbuis voor afval zit verstopt." uit De Tijd.

"Nu de Chinese afzetmarkt verdwijnt, zien een aantal bedrijven zoals Suez en Veolia opportuniteiten. Ze overwegen in extra recyclagecapaciteit te investeren."

Veko
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Veko » 15 Dec 2017 20:11

Iemand enig idee waarom deze de afgelopen dagen zo gezakt is; Ik vind nergens niks van nieuws of advieswijzigingen ofzo..
Symrise, Sofina, Ageas, TAG Immo, Ablynx, Abertis, Altamir, Shell, Suez SA, Bayer, Schneider Electric, Barrick, Aalbert, Argen-X, Veolia, Acciona SA, Montea, Aedifica, Brederode, AMG, ABN, Sioen

Zechs
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor Zechs » 16 Dec 2017 13:20

Veko schreef:Iemand enig idee waarom deze de afgelopen dagen zo gezakt is; Ik vind nergens niks van nieuws of advieswijzigingen ofzo..

Het enige dat misschien een verklaring kan zijn is een adviesverlaging van 25,5 euro naar 21,5 euro van RBC Capital. Dat advies dateert wel al van vorige week. Ze zijn ook bezig met het hernieuwen van een aantal contracten van waterzuivering met steden. Blijkbaar liggen de tarieven wat lager dan in het verleden.
To learn who rules over you, simply find out who you are not allowed to criticize.

Zeus
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Zeus » 16 Dec 2017 13:40

Veko schreef:Iemand enig idee waarom deze de afgelopen dagen zo gezakt is; Ik vind nergens niks van nieuws of advieswijzigingen ofzo..

Er was deze week een investor day, met de focus op de nieuwe "Water Technologies & Solutions" divisie na de overname van GE Water Solutions.

http://www.zonebourse.com/SUEZ-ENVIRONN ... -25658416/
In portefeuille: Ablynx, Ahold, C&C Group, Dynavax, EVS Broadcasting, Exmar, Fitbit, Flow Traders, Gazprom, Noble Corp, OCI, PostNL, Publicis, Roularta, Synergy Pharma, Veolia, Yamana Gold

Veko
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Veko » 18 Dec 2017 09:10

Ja maar op die investors day is toch niet echt iets schokkends gerapporteerd ofzo als ik zo las.
Achja ik heb mijn positie verhoogd met een stevige call in te kopen voor sept '18
Symrise, Sofina, Ageas, TAG Immo, Ablynx, Abertis, Altamir, Shell, Suez SA, Bayer, Schneider Electric, Barrick, Aalbert, Argen-X, Veolia, Acciona SA, Montea, Aedifica, Brederode, AMG, ABN, Sioen

TomVC
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor TomVC » 11 Jan 2018 21:17

Ik houd deze nu al een aantal weken in de gaten, het gaat hard naar beneden... grote schuldpositie en stijgende rente als verklaring ?